X

Wij gebruiken cookies en andere technologieën om het verkeer te analyseren en je ervaring te optimaliseren. Lees ons privacy statement voor meer informatie.

Accepteren Weigeren Privacy statement

Downloads
Checklist: een nieuwe medewerker

Een nieuwe medewerker in dienst nemen brengt heel wat met zich mee. In deze checklist vind je een overzicht van alle zaken waar je rekening moet mee houden zodat je niets over het hoofd ziet.

De aanwerving van een nieuwe werknemer is een belangrijk moment, zowel voor die persoon zelf als voor de organisatie. Het is het begin van een nieuw avontuur. Door deze opstart gestructureerd voor te bereiden zorg je voor een warm welkom, een vliegende start en goede eerste indruk als werkgever.

Een nieuwe medewerker moet op korte tijd veel informatie ontvangen. En naast al dat ‘verplichte papierwerk’ zijn er ook nog heel wat andere zaken die je op voorhand in orde moet brengen. Denk maar aan een aangename en veilige werkplek, de juiste werkmiddelen en een gestructureerde inwerkperiode.

Aan de hand van deze handige checklist verzeker je een vlotte opstart. Download hem hier!
Heb je hier verder nog vragen bij? Neem dan zeker even contact met ons op.

Downloaden

Vul je gegevens in om toegang te krijgen tot de download.

Contact

Benieuwd of wij u kunnen helpen? We denken graag mee.

Wij zijn erkend dienstverlener KMO Portefeuille.

Website door InterXL | © 2024 Annelies & Co | Juridische informatie | Algemene voorwaarden